Topman 買衫網購到香港經驗分享,同埋第一次買有 9 折 (文末有 Code)

晚上11:30

Topman 是 Topshop 的姊妹網站,主要賣男性時裝,公司之前有好多男士都問我除了 ASOS 之外,還有那個網站購買男裝比較划算,我會叫他們留意一下 Topman。


Topman 網址:www.topman.com

Topman 和 Topshop 既然是姊妹網站,當然兩者都是來自英國的,所以網站價錢用英磅計價,開頭可能未必太習慣,我就自己會下以下的 Yahoo 財經網站轉換番個滙率:
https://hk.finance.yahoo.com/currencies/converter/#from=GBP;to=HKD;amt=1


對於第一次去 Topman 買野,可能會擔心運費的問題,其實只要買夠 100英磅,就可以免運費,以今日匯率即係大約買夠 HK$ 1170  就免運費,所以我通常儲夠 一千蚊以上先去 Topman。



Topshop 網站有什麼出名既牌子呢?通常上 Topshop 既,都會留意 Converse、Dr Martens、Adidas 、Fred Perry 等等。

我之前都見朋友留意他們的 Converse 鞋,偶爾會有半價,好似下圖對綠色 All Star ,只需 25 英磅就買到。



呎寸方面,我覺得這是大家值得留意的地方,雖然 Topman 有得退貨,但始終退貨的運費,我們仍然要自付的,所以如非必要,我也不會退貨,亦不想退貨。因為 Topman 是英國網站,衣服的尺吋是跟據英國人的 Size。



大家查看每一件衣服,都有這個 「Size Guide」的按扭,就會有各產品的尺碼。




Topman 送貨的包裝




希望大家在 Topman 網購都一切順利啦~~ 順帶一提,因為 Topman 用英磅計價,見到英磅匯率跌的話,就代表又減左價喇~~ 


提提大家,如果大家一次到 Topman 購物,付款時輸入 WELCOME10 就有額外 9 折

Topman 網址:www.topman.com









您都會喜歡的文章

想免費 收取第一手網站文章?

登記您的電郵地址吧,我絕不會出賣您的電郵地址給第三方

關注我們的 Facebook

Zalora 女裝